I don't care about clever, I don't care about funny

läste precis ut om jag kunde drömma. är helt tom. förstår verkligen nu varför folk älskar boken, jag har aldrig pendlat mellan att må så dåligt och så bra bara genom att läsa en bok. den är verkligen fantastisk, jag var bella ett tag. och aldrig har jag varit räddare att förlora johan.

camilla fejne, min idrottsskador och massage-lärare, ringde mig innan ikväll och berättade att hon var sjuk och bad mig sprida det till gruppen. så himla gulligt, man blir så glad över folks välvilja ibland. istället börjar morgondagen klockan 10 med kemiprov.

Kommentarer
Postat av: Anonym

¨åh, ja tror jag ska läsa de böcvkerna med, filmen var ju gullig lixom... hihi :)

2009-05-04 @ 20:18:18
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0