I heard her say

jag och johan är hemma i skåne nu i det fina vädret, härligt. idag har vi legat insvepta i en filt på studsmattan i princip hela dagen, tog sen ett långt bad med en knallrosa påskäggsbadbomb (som mamma hade köpt på lush, danke schöön!) och sen lagade vi mat, pasta med primaverasås, mums filibabba. efter det tittade vi på så ska det låta, sen somnade jag som en stock och vaknade för några minuter sen. funderar på att locka med mig johan till sängen snart.

amanda skickade sms att hon är hemma också, skönt att höra! imorgon ska jag och johan få första ledtråden till att hitta våra påskägg som pappa gömde innan han stack. jag älskar traditioner.

glad påsk allihop =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

glau påsk till er önskar jag o makkii :)))

2009-04-12 @ 01:19:29
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0