let me in, unlock the door

vad tom jag blev, jag som hade massa saker att skriva. det är världens underbaraste väder idag iallafall. vi hade kampsport på idrotten och nu har jag många ömmande blåmärken. jag undrar var johan är, han svarar inte i telefon eller på sms. han som skulle sluta så tidigt idag. amanda har nog åkt till london nu, kommer sakna henne.

nu kom jag på vad jag skulle berätta! jo, under idrotten fick jag en blåsa under tån, en rejäl en, så nu när jag kom hem så låg det en nål i fönstret så tänkte jag att jag skulle punktera den. för att det inte skulle göra så ont klämde jag ihop vätskan så det blev en liten spänd bula som jag började karva i. plötsligt blev jag helt blöt i huvudet, blåsan hade gått sönder och innehållet sprutat upp i pannan på mig. haha faktiskt himla kul. misslyckat, men kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ä C K LI G T HELT ENKELT :O HUHUH ><

2009-04-04 @ 11:24:44
URL: http://ciih.blogg.se/
Postat av: Jennika

Hmm jag har fortfarande en liten bula på smalbenet som inte var där innan kampsporten... :P men roligt var det :) fast man var ju lite öm efteråt

2009-04-25 @ 14:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0