marken blir grön igen

jag älskar vädret. bara ett par grader varmare och lite mer fritid och jag kommer vara i mitt esse.

trodde att vi skulle ha några lugna skolveckor nu, men tji fick jag idag när jag tittade i kalendern. svenskaredovisning+inlämning idag (färdig iofs men ändå) och fysiklabb denna veckan, kemiprov, engelska b-writing np, ett gammalt matte c-prov som ska vara klart nästa vecka, veckan efter det är det biologiprov, sen biologiinlämning plus ett till nationellt i engelska och matte c, och veckan innan vi slutar har vi fysikprov, jag kräks. fast relativt lugnt, jämfört med hösten.
fast skolan idag var trevlig, svenskaredovisningen gick faktiskt över förväntan, lite hafsigt blev det eftersom cecilia var så tjurig, np speaking i engelska gick också bra trots att amanda inte tyckte det, och så fick vi tillbaka omdöme om grupparbetet, fick mvg både på redovisningen och litteraturanalysen, GÖTT MOOS :D

jag saknar min släkt, och jag saknar johan. malin och maria också. evert taube när jag stod och väntade på bussen i morse var helt underbart, kunde verkligen inte kommit mer passande än i den svala morgonsolen (http://open.spotify.com/track/1wmP1pekr5xHjvBoc3Afrz).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0