my thoughts are many miles away

först måste jag säga att utan amanda hade dagarna blivit så himla mycket trögare. du är underbar.

sen kan jag ju berätta om min dag. varm och solig, pmsig och helt okej. på biologin testade vi reflexer, jag hade inga, på fysiken gick vi genom labbrapporten och lämnade sen in den och på idrotten spelade vi volleyboll i de nya lagen. mitt blev döpt till vollibolli, och på pappret var jag otroligt missnöjd. efter lektionen hade missnöjdheten bytts ut mot ett leende och jag längtar nu till friluftsdagen då vi ska få mäta oss mot de andra tvåorna :) härligt!

imorgon är det dagen D, vi ska överraska sally och anny, som jag säkert sagt hundratals gånger. de verkar inte tycka att det ska bli särskilt kul, trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0