nobody knows where we might end up

en chill dag. började med att raka benen, utan att skära mig och bara det gjorde den lite bättre! :) klockan tio var det kemiprov, hade två och en halv timme på oss men var klar efter en knapp timme. till min stora förvåning kom amanda ut strax efter mig (hon brukar sitta tiden ut och lite till), wieho, shoppingsällskap! tänkte jag och off we went. bikiniöverdel, puh, och nästan ett linne men jag hejdade mig. eller amanda hejdade mig. bra gjort, jag har inga pengar. halv två började nästa lektion, som var matte. ulla gav oss en applåd för vi var så duktiga. körrep 15-16.30, och på bussen träffade jag putte, längesen, och sen satt jag och jagge och pratade ett tag medan vi väntade på hällestadbussen.

nu sitter jag här, har tittat på gamla grey's-avsnitt och nu är det two and a half men, faktiskt rätt roligt, det är synd att det är pålagda skratt bara, förstör stämningen. trött är jag också, ska försöka sova tidigt ikväll tror jag så jag orkar med dagen imorgon. ska till johan direkt efter skolan, eller egentligen innan vi slutat, halv fyra. ska bli mysigt, jag saknar honom. på fredag ska vi fira att hans farmor fyller 80, fabolous! (kan jag verkligen inte stava till det?!)

nä nu är jag för hungrig för detta. dags att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0