you better felt it

en bra dag med finfint väder, vg+ i fysiken, lär väl inte höja mig ändå trots att det är två och en halv termin kvar, men det känns ändå bra att ligga på plussidan. har städat badrummet och plockat undan grejer, pillat ut ljus ur ljusstakar och packat, så är på banan inför morgondagen. under kvällen har jag dessutom gjort mig av med mina älskade benhår. riktigt drygt men det är skönt efteråt.

nu är det bara gympakläder som ska ner nånstans, har tagit idrottsväskan till packningen till johan, men ska inte ha handduk med så ska nog få plats i spykenpåsen. amanda åker till london imorgon, mäkta avundsjuk. fast dalarna på lördag är inte fy skam det heller. tjejkvällen imorgon kommer dessutom bli toppen, känner det på mig. eller hoppas iallafall. nu ska jag sätta på mig byxor och kasta mig på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0