you say you'll move on tomorrow, tomorrow

tredje dagen i dalaland och jag mår prima. vi har fint väder, inte alls lika varmt och skönt som hemma men soligt och fint. får verkligen hoppas att värmen och solen håller i sig tills slutet av veckan när vi beger oss söderut. idag var jag med johan i skolan, mycket spännande som alltid. vi tittade på kyrkan i hedemora, både lunds och hällestads är mycket mer i min smak ;D kristen som jag är ^^ dessutom träffade vi simon och rebecca för en kort fika och ett besök på johan och simons gamla högstadieskola.

imorgon ska jag vara själv här hemma, sova länge och sen ägna dagen åt att plugga svenska, matte och idrottsskador&massage fram till fyra, då johans mamma kommer och hämtar mig för middag hos farmor. mysigt.

har förresten kommit en bra bit i män som hatar kvinnor nu, bara en femtedel kvar eller något. obehagligt.

Kommentarer
Postat av: MALLLELELELEL

Ja den e läskig :(( ... och

svar: vad är det du inte förstår ?:O

2009-04-08 @ 18:06:24
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0