för en ork som inte fanns, du saknade min, jag saknade din

jag är trött. och lite bränd. och trött. och så vill jag ha en stor blöt puss. ska snart gå ut och inkassera en tror jag.

vi hade ettårsdag igår, hade myspys med picknick på dagen och på kvällen åt vi kräftor och spelade varpa med johans föräldrar - man skulle kasta en metallplatta närmst en pinne, lite som boule fast ändå inte. jag var sämst såklart, fick 3 poäng på fyra rundor, vi spelade först till 5 så då kan ni väl räkna ut hur mycket poäng de andra fick.. men det var kul iallafall, och mysigt. jag gillar sånt.

idag har jag solat hela dagen. och läst ljudet av ditt hjärta. mums alltså, jag hatar att säga det, vill inte gärna framstå som en riktig girlie-girl, men twilight-böckerna är verkligen äckligt bra. längtar till den 20 november när andra filmen kommer ut. lite bränna har jag fått, nästan bara på bröstet men sen är det väl å andra sidan där brännan syns mest också, så det är nog bra. självklart fick näsan en fin röd färg också - som alltid. på eftermiddagen cyklade jag och johan och badade och ikväll har vi tittat på ice age 2, såg 3an häromdagen, charmiga filmer det där alltså. skulle egentligen hyrt film, vi åkte in till stan och allt men vi hittade ingen vi ville se så vi köpte en påse chips och åkte hem istället.

på tal om chips förresten, vill ni veta en sjuk sak?!?!?!?! vi köpte en 200 g-påse olw-chips - den kostade 27.50 kr. jaha oj vad dyrt tänkte jag, men tänkte inte mer på det. när vi satte oss i bilen såg jag en skylt - "två påsar olw-chips, nu 30 kr!!"
fy fan vilket jävla rån att dom inte kan sätta upp skyltar inne i butiken. jag kunde fått en chipspåse för 2.50 :(

Kommentarer
Postat av: ines

själv har jag lyckats fixa bränna överallt förutom bröstet...douk vändigt mycket på magen. perfekt jue=) puss

2009-08-08 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0