highlands

jag är så trött.

jag kunde inte somna igårkväll, sen sov jag jättedåligt. jag tror det är för jag vant mig vid att ha sällskap. att ha någon som håller om mig och kysser mig i nacken. jag saknar dig johan.
i morse ringde klockan kvart i sju. suck. jag gick upp sju och gjorde mig klar på.. en kvart! måste vara någon slags rekord, så plötsligt hade jag en halvtimme på mig att äta frukost och packa väskan. vanligtvis har jag ungefär 3 minuter över till det. skönt iallafall med en lugn morgon. en lång skoldag, kemi fysik lunch matte håla (svenskan var inställd) bioteknik och slutade tjugo över fyra.
på hålan fikade jag med birger och amanda, hur mysigt som helst. på kemin fick jag äntligen min kalender, på matten repeterade vi och det gick riktigt bra trots att jag inte hann göra så många uppgifter, dessutom gjorde vi ett bakschema, I love! biotekniken verkar riktigt kul, vi ska mest labba och läraren verkar helt okej. idag började vi odla bakterier.

efter skolan fick jag en kort stund i soffan, några pannkakor och lite soppa innan jag åkte till träningen. första fotbollsträningen sen jag kom hem, riktigt kul även om man kan ifrågasätta bolltekniken och formen haha. herre gud säger jag bara. att man kan tappa så mycket på en sommar. hoppas det går fort att få tillbaks det. det kändes faktiskt att jag varit flitig och sprungit varannan dag nu andra halvan av sommaren, det var inte så tungt som det varit att "börja om" innan, och dessutom tror jag inte jag kommer få så farlig träningsvärk. eller hoppas inte iallafall för imorgon är det match. nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0