I was in chock

nu är det måndag igen, efter en lång och halvfullspäckad helg. fredagen tillbringades som sagt hos wea och i lördags gjorde jag inte många knop. hade en riktigt tråkig kväll, skönt när klockan blev mycket så jag fick gå och lägga mig. igår cyklade jag och una till dalby och fikade med malin och agnes, planerade att ses lite mer i veckan, trevligt!

i morse gick jag upp nio, sprang min runda (en minut bättre än förra veckan, woho!!), duschade och åkte till skolan. hade fysik, samhäll och svenska idag, en lugn och skön dag. jagge väntade efter många om och men på bussen med mig i dalby, gulligt tycker jag. ikväll borde jag plugga fysik och kemi, men det är helt hopplöst när man inte har någon miniräknare, vi har inte fått tillbaka våra efter sommarlovet - värdelöst. imorgon blir det möte med fotbollen och på onsdag kräftskiva och bastu med inessa sally och amanda, mums!! ska bli hur gott och mysigt som helst.

nu ska jag titta på sverige - england. heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0