it would be quite nice

johan: hihi nu ser du ut som en liten trollunge! med jättestora tuttar.
wtf?!?!?

idag har vi börjat ställa tillbaks dygnet. nio ringde klockan och jag flög livrädd upp ur sängen - ny mobil och ny väckningssignal, jo man tackar. ja juste, köpte ny mobil igår, en sony ericsson W302 utan abbonemang för 990 kr, helt okej tycker jag faktiskt och den är liten och fin och bra! mycket nöjd. dock har en hel del nummer försvunnit så om ni känner att ni vill gardera er en plats i min telefonbok så kan ni ju skriva ert nummer.

när vi gått upp gjorde vi finfrukost, johan kokade varm choklad och skummade den till oss, världens lyx. mackorna till var kanske inte lika lyxiga, men ändå! efter det möblerade vi om på johans rum. ska åka och köpa en nätverkssladd som är lite längre sen så att han kan ha datorn där den numera bor. Självklart följde vi också friidrottskvalen - wissman och emma grehn kvalificerade båda vidare, emma betydligt mer imponerande enligt mig. nu ska jag ut och springa en runda, sen blir det lunch och promenad.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Det är väl klart att man ska ha en tredjeblogg såhär det sista året ;) Då har jag haft en nian-ettan, hela tvåan och nu en för vuxenlivet, gutt :P haha. Saknar dit Tilda så se till att slita dig från Johan when the time is right. KRAM

2009-08-18 @ 18:52:55
URL: http://projectme.blogg.se/
Postat av: tilda

jag gillar inte att svara i min egen blogg egentligen men det funkar inte att kommentera din :p haha härligt att höra! jag kan ställa upp som modell om du behöver, men om du hittar snyggare accepterar jag och viker åt sidan ;) jag saknar dig också gumman, nya mobilen är igång nu så hela sms - here I come!

2009-08-18 @ 19:55:00
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0