jag vill bara gå hem med dig

jahapp, så var det några dagar sen jag skrev igen. har hållit igång springandet, duktigt. det fina vädret verkar ha tagit slut, så nu gosar jag i tjocktröjor igen. det kan jag sakna på sommaren, att riktigt få klä på sig och mysa under täcket i soffan med en kopp varm choklad.

på fredag ska vi till gävle på marinfestival, ska bli riktigt mysigt, bo på deras båt och så. nästa vecka börjar skolan, det ser vi inte precis fram emot, usch och fy.
idag har jag och johan tittat på barnkanalen, de visar samma program varje dag så vi börjar lära oss vinjetterna nu, precis som det ska vara. nu är johans kusin andrea här, som bor i amsterdam så det är följdaktligen första gången jag träffar henne! spännande, nu ska vi dricka kaffe. ikväll blir det förhoppningsvis bio och bowling och imorgon - farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0