just enjoy the show

i lördags såg vi coldplay på stockholm stadion, jag och johan och 30000 andra. fy fan vad bra det var.
igår skulle jag, efter över 6 veckor tillsammans med johan, säga hejdå. jag gick sönder där, mitt på centralen. tårarna visste inget slut. det känns lite bättre idag, natten var hemsk och jag är fortfarande trasig. kommer vara tills han kommer hit igen. tills det är sommar igen och gymnasiet är över och vi kan slippa detta jävla avståndet.

idag började skolan. jag gick upp redan åtta för att hinna packa, springa och duscha innan jag åkte till skolan innan tio i elva. kändes riktigt bra att springa idag, trots att rundan här hemma är lite längre än den i dalarna. sprang fem minuter fortare på "hemmarundan" nu än innan jag åkte, skönt att känna att det verkligen har gett något att jag tvingat mig ut varannan dag.
men ja, tillbaks till skolan. första dagen för min del blev kort, lugn och skön. började med 40 min fysik, gjorde några uppgifter som jag faktiskt förstod och kom ihåg sen vi slutade, och sen hade vi första samhällslektionen på gymnasiet. läraren verkar lite tråkig men okej. första uppfattningen brukar ändå aldrig vara rätt så ska inte ha förutfattad mening. svenskan var inställd då cecilias barn var sjukt, synd om henne men skönt för oss! så redan vid två tog jag bussen hem, riktigt härligt. nu är jag sjukt trött. hade svårt att somna igår och sov nog inte så bra i natt tror jag. hoppas det går bättre i natt.

denna veckan blir det mycket fotboll, träning tisdag torsdag, match onsdag, kolla sverige på fredag. härligt!

förresten har jag fått klartecken för grekland!!! rhodos here we come :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0