maybe my time has come

trött. ingen höjdardag idag, besviken så in i bänken. religionsläraren verkade i och för sig kul och det gick bra på matten. vi hade möte på träningen, var inte så många men pratade om nästa år osv, det drog ut på tiden så det blev kort träning, bara lir i smålag, fy fan vad jobbigt det är alltså. gick bra i början, mycket rörelse och så i vårt lag (vilket de andra fortsatte med träningen ut) men jag orkade inte springa non stop särskilt länge. känns i kroppen att det har varit mycket träning i veckan. trots det hade jag tänkt få in ett löppass i helgen. eller ja, en springrunda låter bättre, löppass låter alldeles för satsigt. får se hur det blir.

imorgon har vi heldag så jag ska till helsingör med sally och amanda. det ska bli hur mysigt som helst. hoppas på fint väder så det blir picknick eller liknande också. på kvällen ska jag titta på sveriges match med fotbollstjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0