wanna be your love for real

inlägg två dagar i rad - vad har hänt med mig?! tänkte att detta inte skulle bli så långt.

hittade mitt preliminära schema idag på skola24, det är heaven on earth. alltså verkligen, jag älskar det. så jävla skönt, inga hålor och tiderna är ungefär:
måndag 11.20 - 14.50
tisdag 8.30 - 16.20 (okej kanske inte denna)
onsdag 10 - 14.50
torsdag 10 - 14.45
fredag 9.10 - 15.10/15.50

tisdagarna kommer bli köriga om jag inte hinner med 20 över-bussen, då jag kommer få svårt att hinna till träningen då, men vi får hoppas på en snäll lärare i bioteknik som tänker på vårt eget bästa sent på eftermiddagen. men åh vad skönt det kommer bli, jag älskar det. dessutom kommer jag ha massvis med lektioner med amanda denna hösten. och kanske PA också, jag hoppas!! det hade varit så himla kul.

sen tänkte jag också säga att min johan är så himla mysig och underbar och bäst i hela världen. idag har vi bara gosat hela dagen, och han har blivit klippt av birgitta. ätit negerbollar och mjukglass har vi också gjort, mums! imorgon ska vi hälsa på farmor stina och äta mer onyttigheter :) fast det gör inget för jag har varit duktig och sprungit varannan dag i nästan två veckor nu. det ni!! ska bara hålla i det när skolan börjar också.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Jag gillar det jag med :) Undra hur det blir period två, spännande. Jag älskar att du skriver även när du är i dalarna, det händer inte ofta! :)<3 Kram!

2009-08-10 @ 13:50:16
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0