fuck you, fuck you very very much

jag är hungrig, det börjar lukta mat här. trött är jag också, efter en lång och rolig kväll igår och en jobbig träning idag. årsfesten var verkligen lyckad igår, härligt.

skoltrött till tusen. orkar inte plugga matte, skjuter på det hela tiden. får väl panikplugga imorgon, provet är på tisdag. har iallafall lovat mig själv att jag ska repetera inre och yttre derivata. måste göras. idag har jag tittat på grey's och nu ska jag se alla avsnitt av julkalendern jag missat (dvs. alla utom det första). den var väl ingen höjdare men det är ändå mysigt med julkalender. mamma ville nog att jag skulle duka först dock, och städa på bordet och tända ljus. andra advent idag, tiden bara springer iväg.

på tisdag efter provet ska vi fira birger med en överraskning! några månader för sent.. nästa helg ska jag och johan hälsa på petter och kattis i jönköping, johans bror med fru. ska bli jättekul. veckan efter det börjar jag jobba på posten, party party. jag får bra betalt iallafall. det värsta är att vi ska stå. hela dagarna.

förresten har mitt konto börjat bli ett stort hål igen. inte bra! förvänta er inga julklappar om jag inte sagt att ni ska få..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0