gonna be okay

fråga stjärnorna av cajsastina åkerström är verkligen en riktigt mysig låt. helt klart värd 4 minuter och 15 sekunder av er dyrbara tid!

har varit en väldigt hektisk vecka med mycket mixade känslor. begravningen var 100 gånger värre än jag någonsin kunnat föreställa mig, och hårvisningarna 100 gånger roligare. mycket väntan bara. rebecca och de andra frisörerna är verkligen sjukt duktiga, helt sjuka frisyrer. när man är där uppe i salongen känns de så himla vuxna, full koll på allt och klipper och stylar och håller på. får påminna sig ibland om att de faktiskt bara är i vår ålder. tack för roliga dagar iallafall, och tack rebecca för jag fick vara med! (bilder finns på facebook, orkar inte ladda upp här med min tröga dator). biotekniksprovet gick helt okej i torsdags och det är grymt skönt att det är över, bara mattenationella kvar innan jul! I love, sen blir det njuta på heltid.

nu sitter jag i soffan med min randiga tröja jag nästan glömt (den marinblåa med vita ränder, trekvartsärmad typ, min favvis!) och mjukisbyxor, brasan sprakar och jag har ont i kinden. har fått världens fetaste förkylningsblåsa, den är röd och svullen och jag har ont i hela högra sidan av käken och kinden. till och med under hakan typ. hoppas verkligen det går över, jag blir så trött på det, man blir alldeles handikappad.
ikväll blir det film, chips och godis med amelie och agnes. det ska verkligen bli mysigt och skönt med en lugn kväll. imorgon ska jag och mamma handla julklappar, sen är det årsfest för hela slanten. ska bli riktigt riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca aka frisöreN

Jag tyckte faktiskt att du också såg himla vuxen ut där uppe på scenen med ditt megahår och så grymt kaxig med hela outfiten ;) Tack för att du ville ställa upp, verkligen jättetacksam :)<3

2009-12-07 @ 00:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0