'cause you're hot then you're cold

fysiklabb: check!
packning: check!
inladdning av bilder: check!
iv-valsinlämning: check!

jag är på banan igen :) dock aningen packning kvar men det är inget vi kan göra idag, mest mat och necessär. imorgon ska jag träffa maria, jag längtar.

förutom det har jag ett sår i näsan som gör svinont, och så börjar jag få lite reseångest. det kommer kännas jättejobbigt hela dagen imorgon och fram tills vi suttit några timmar på tåget, sen brukar det släppa. jag gillar inte att missa allt som händer hemma, även om man inte brukar missa så mycket så känns det så, känns som att vara rädd för att folk ska glömma bort mig under tiden jag är borta även om jag vet att det är fånigt - jag ska vara borta 10 dagar, tror att till och med jag är svår att förtränga under den korta tiden. nä, det ska nog bli bra. och datorn får ju följa med, förhoppningsvis finns där bredband som sist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyxigt med datorn :) de blir säkerligen tvärtom , du som glömmer allt här hemma :) du får ha de så skojjit i skidbackarna :D hihi

2009-02-12 @ 10:00:04
URL: http://ciih.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag glömmer aldrig dig :)<3

2009-02-12 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0