det är så stormigt hela dagen

detta skriver jag bara för johans skull.

jag har ångest. sjuk fet jävla ångest. jag vill inte åka. jag vill inte sitta och tänka på saker som jag kan ha glömt packa ner, jag vill inte sitta 24 timmar och plågas på ett tåg, jag vill inte vara utan kontakt med omvärlden i 10 dagar. det blir bra när jag kommer iväg jag vet men jag orkar inte nu. jag vill stanna hemma och njuta av lovet, helst vill jag att johan ska vara här så han kan hålla om mig och säga att allt kommer ordna sig för det gör alltid det när han är här.

tänk om där inte finns något trådlöst internet, då går jag nog under.

nu åker jag om 10 timmar, rätt precis. sen är jag borta 10 dagar. det är särlänge. sakna mig och tänk på mig. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0