I would never let you go

en d-dag lider mot sitt slut. så vad har jag då fått gjort?
jag började med att sova ut efter gårdagen, som för övrigt blev väldigt lyckad, vi (jag, sally, birger och anny) kom till amanda fem och förberedde maten, vid sex knackade det på dörren och christina som skulle göra ansiktsbehandling på henne kom. amandas skeptiska min byttes efter ett tag ut mot ett leende som satt i resten av kvällen. vi gjorde ansiktsrengöring på oss själva och christina gjorde på amanda. mycket skönt och vi blev fräscha som nyponrosor. när christina gick gick jag och birger och hämtade inessa vid bussen medan de andra lagade mat, sen åt vi bakad potatis med massa tillbehör, till efterrätt kladdkaka och sing-along-version av mamma mia, riktigt gott och vi är ena hejare på att sjunga alltså. tack för en trevlig kväll! (bilder kommer sen någon gång)
min dag fortsatte med att äta brunch, prata lite om svenskan med pappa, övningsköra, titta på snön, skriva färdigt svenskan, göra fysikuppgifter och ikväll blir det vattengympa. ändå bra dag, har inte gjort labbrapporten, inte lagt in bilderna, och inte räknat matte. det sista är kanske inte så lyckat med tanke på provet imorgon, men det ska nog gå bra ändå. nu måste jag sticka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0