I'm not that naive

det känns så konstigt att bara ha tappat bort allt. även om jag så många gånger tänkte fan vad skönt det skulle vara att bara slippa, så känns det så himla konstigt nu, och tomt. halva livet är ändå länge.

vaknade och var helt förstörd i morse också. trött och småtjurig/speedad hela dagen. ulla tyckte iallafall jag skrev fint på tavlan på matten och så ska vi kanske börja med mattefika, INTE mig emot. tror jag ska ta med nästa vecka, fast då har vi ju i och för sig prov.. nä det får bli efter sportlovet. en nystart, och då kan johan hjälpa mig eftersom han ändå är här :) åh jag längtar.

när jag kom hem i snön var farmor och farfar här för att fika och äta middag och fira pappas födelsedag som är på fredag. för övrigt var det rätt kul idag, mamma frågade i morse vad jag ville ge till pappa i födelsedagspresent så sa jag att jag skulle skicka sms med idéer under dagen, så kom jag på kniv eller bok, så jag skrev smset: kanske en kniv? eller en bok? och skickade det.. till pappa. FAIL. han får få ett stek järn istället (haha ja, mamma särskrev det, så kul). iallafall var det trevligt att träffa farmor och farfar, de hade med sig muminböcker till mig och lite choklad till mig och ellen ("det var så himla fina askar!"), såklart. suck, men jag har fortfarande hållit löftet. tre dagar, yeees! artar sig bra ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0