jag tänker inte så

kramsnö ute, mysigt men ack så kallt, jag vill inte gå i snö jag vill bara titta på den och känna på den när jag känner för det. och så vill jag inte få den i ansiktet.

träningen gick ganska bra.

if you're not the one then why does my soul feel glad today?
if you're not the one then why does my hand fit yours this way?
if you are not mine then why does your heart return my call?
if you are not mine would I have the strength to stand at all?
I never know what the future brings
but I know you are here with me now
we'll make it through
and I hope you are the one I share my life with

Kommentarer
Postat av: h

svar: haha! sorry, men det var totalt fel vecka för den sortens träning & jag hade satans ont i magen ;/ men vi ses på torsdag? :D

2009-02-11 @ 12:41:09
URL: http://larssonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0