just say you'll wait, you'll wait for me

åh :) är helt galet glad nu, nästan klar med svenskaarbetet. tror inte jag har fattat innan idag hur stressad jag varit för det, men känner mig fruktansvärt lättad nu iallafall. om arbetet är bra - det återstår att se imorgon eller på tisdag när jag tänkt läsa genom det.

det lutar åt att bli en bra vecka!
må: skola, "modellande" åt malin, amandafirande (som sagt)
ti: d-dag, fysik och svenskan, övningsköra lite, plocka fram packning, träna
on: skola, packa
to: skola, maria, träna
fr: tåg till frankrike
lö: tåg fortfarande ett tag, skidhyrning
sö: ut i backen! woho

bilden bjuder jag på för jag är på så himla bra humör! :)

Kommentarer
Postat av: maaliin

ser skönt ut :D hihihih

2009-02-09 @ 09:55:43
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0