my best friend

gehörsprovet gick inte särskilt bra. sov dåligt som vanligt, har nästan blivit en vana nu. eller jag sover gott men är alltför trött när jag vaknar. nu sitter jag här på skolan, ingen annan har kommit, konstigt nog. det är tråkigt att gå först, men onödigt att sitta kvar när man känner sig färdig.

riktigt långa kemi och fysik-lektioner nu klockan tio sen är det lunch tjugo i ett. efter det engelska, sen sista lektionen, massage, jag längtar, tror jag behöver slappna av, det snurrar i huvudet. har nästan läst ut min första svenskabok nu, hade tänkt göra det nu innan de andra attackerar, kanske ska gömma mig någonstans så jag får vara ifred. usch, idag blir ingen kul dag att umgås med mig, jag känner det på mig. bud på att skippa brottningen ikväll.. fan skärpning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0