the better part of me

åh suck, två dagar och mitt chipssug är på topp. fast tror det beror på att jag behöver salt efter träningen. men det är ändå duktigt, vi har massa popcorn och öppnade chipspåsar av någon anledning som står i köket och ropar på mig, men änsålänge har jag stått emot. tänkte spara min "fridag" till lördag då det blir släktkalas, eller eventuellt fredag när jag hade tänkt ta igen mig hemma. det var vattengympa idag förresten, gick helt okej om man bortser från en övning där jag tog i lite väl mycket, haha.

vaknade verkligen på helt fel sida i morse, mitt när jag sov som djupast, låg fortfarande halvvaken och drömde under tiden som jag snoozade fram till tio över sju när mamma började ropa på mig. gick upp som i trans, och har haft molande huvudvärk liggande bakom ögonlocken hela dagen. efter engelskan var jag skjutfärdig, men när jag kom hem var det bara att fortsätta läsa. gick faktiskt bättre idag än igår, då jag läste tolv sidor på två timmar, idag gick det mycket fortare, 12 sidor på bara 20 minuter minsann, framsteg! imorgon kanske det går i den vanliga takten om jag sover ordentligt. gjorde faktiskt en del fysikuppgifter också, det känns bra att ha gjort det när man väl är färdig.

nu sitter jag här, huvudvärken börjar komma tillbaka och jag är så sugen på chips. kanske bäst att borsta tänderna, dricka en himla massa vatten och sen sova. fast åh det skulle ju varit så gott med chips..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0