varför faller aldrig vi

en bra dag, trött men bra. började med biologilabb om jäst, förstår inte riktigt vad det är vi ska skriva på varken den eller fysiklabben men det ger sig nog nästa vecka, jag inessa och aldenius var iallafall grymt bra labpartners, fort som attans gick det trots att vi sprängde ett provrör, eller ja, inte vi bokstavligen utan centrifugen, men iallafall. efter det var det fysik där det mest kändes som att vi fick en himla massa läxa till på onsdag, suck. efter det slutade jag egentligen (10.40) men om vi ville fick vi spela volleyboll på idrotten utan lärare, så det gjorde vi, duktigt. när jag kom hem stack jag bort till malin och tog igen lite och tittade i skolkatalogen och diverse andra trevliga saker. ikväll ska jag äta någon ost och skinkpaj till middag och sen ska jag äta morötter, dip och gurka. ska bli skönt med en hemmakväll iallafall :)

idag är det prick en vecka tills vi åker till frankrike. vid den här tiden sitter jag antagligen på tåget och äter matsäck eller spelar kort eller tittar på film. mysigt tänker ni, jag känner inte för det. jag åker gärna skidor men jag vill ha galet fint väder och så vill jag slippa åka tåg. det är egentligen den största haken. och att vi ska vara borta så länge. fan vilka lyxproblem jag har, skärpning tilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0