bleed for you

känner att det går kraftigt utför med min statistik, kanske beror på att jag inte skriver så mycket, men det blir inte så mycket tid över när man har sin lilla älskling i närheten. han ligger och sover på soffan nu, sjuklingen. på onsdag åker han hem, jag saknar honom redan så jävla mycket, det finns inget underbarare än att vara i närheten av honom, även om närheten bara består av att sitta och titta på honom när han snarkar i soffan. efter onsdag är det 21 långa dagar tills jag får träffa honom igen. fan vad jag börjar bli tofflig! skärpning. men han är ju underbar.

skolan börjar på torsdag .. skulle inte varit fel med lite längre lov kanske. är så jävla lack på min psykologilärare, tur att vi bara har två veckor kvar med henne eller något. hade skickat ett mail och skrivit att jag hörde från erik att provet blev uppskjutet och frågade när vi skulle ha det så fick jag svaret:

"Provet är uppskjutet på grund av att NI skrev fysik, vilket inte är bra för min del, men detta beslutades. Provet är den 12 januari, vilket Erik Roos är väl medveten om. Prata med dina klasskamrater om vad provet kommer att innehålla! Självklart ligger fokus på socialpsykologi! God Jul!"

okej, ursäkta att jag frågade?! jag blir så sur, hon borde vara glad att jag är intresserad trots att jag är en "nv-individualist".

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Jag blev rädd när jag läste ditt mejl :S

2009-01-06 @ 00:20:18
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: Emma

nu jävlar kommer statistiken rusa mot högre höjder

för nu prenumererar jag på varje ord du skriver :D

(go bloggkoll!)

2009-01-06 @ 03:01:35
URL: http://emmaregnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0