ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen

idag skänker jag tanke nummer ett till amanda som skrivit fysikprovet, jag hoppas allt gick bra. tanke nummer två går till johan som bara blir sämre, så vi åkte till vårdcentralen igen och nu har han fått penicillin, det var inte halsfluss men förmodligen en bakteriesjukdom ändå sa doktorn, så får vi väl hoppas att det är så också. vi får se när hans föräldrar ringer, han kanske inte kan åka hem ikväll (jag hoppas, själviskt nog, att han är för sjuk för det men jag tror faktiskt att han hellre åker hem) vilket skulle ge oss några extradagar.

han är iallafall söt när han snarkar i soffan :) och idag har vi fem månader, så länge ändå. min lilla älskling.
amandas bild från när johan var med i skolan :)

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Tilda du är för gullig. Jag gillar dig sååå mycket :D<3

2009-01-07 @ 19:07:12
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: maliiin

svar: självklart är det de, men det var lite snevridet eftersom han alltid ville vara med dom när jag och han var och därför var ju aldrig vi själva förutom när vi sov typ o när vi åt frukost. öh, nej men du förstår, vi var med dom typ varje kväll o sen vill han dessutom vara med dom själv men inget om att vara med mig själv.. men vi har snackat nu och det mesta känns bättre.. :)

2009-01-08 @ 01:51:52
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0