i staden växer inga blommor

emma skrev igår att hon numera bevakar mig med bloggkoll, jag blir glad :) och jag gillar verkligen bloggkoll, det är sjukt smart.

idag har jag också börjat få ont i halsen, och pyttelite feber. det bådar illa med tanke på att jag totalstruntat i att johan är sjuk och pussat på honom ändå, och att han inte blir bättre utan snarare tvärt om, att febern har stigit igen. tänkte göra en kladdkaka som plåster på såren åt mig själv, och kanske också lite för att jag är fruktansvärt rastlös då jag inte gjort något mer än att ligga på soffan sen i fredags, så hade vi ingen kakao hemma. den som ALDRIG tar slut i vanliga fall. suck, jag blir så ledsen. vilka stora problem jag har, förstår att ni måste bli oroliga, suck ><

läste på amandas blogg att killebäck hade brunnit i natt. man blir så ledsen. och min syster som är där och spelar cup idag? undrar hur det går till. fast cupen är väl en värdslig sak jämfört med alla elever som inte kan gå till skolan på torsdag. skönt kanske någon säger, men egentligen är det väl ingen som vill vara utan skolan på riktigt, inte på det sättet.

nä nu började johan pilla i mitt hår, tror jag ska ägna mig åt det istället.

Kommentarer
Postat av: Emma

:)

2009-01-08 @ 01:00:32
URL: http://emmaregnell.blogg.se/
Postat av: maliiin

vad e bloogggkoll lixom halllåå,m vad e de för ngt ! ? svara då :(

2009-01-08 @ 01:55:00
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0