I wanna hear you scream

gick upp vid åtta i morse, tänkte vara duktig och kolla på fronter om biologin var inställd då thomas varken var här igår eller i måndags, men nä, då har dom inte lagt upp lärarfrånvaron där, och den står inte vid receptionen när jag kommer hit heller, jävla oflyt. bäst för alla att vi har biologi idag, jag pallar inte annars.

för övrigt blev mina kläder idag helt fail, tänkte använda mina strumpbyxor jag fick i julklapp, och min syster svarta poloklänning. när jag klätt på mig och skulle springa till bussen gick två saker upp för mig som jag inte hade fattat innan: klänningen hade någon slags annorlunda stickning än jag trodde och dessutom var strumpbyxorna ribbstickade. suck vilka i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0