lilla söta fröken fräken

börjar bli förkyld igen, eller kanske fortfarande, vet inte riktigt. kände iallafall det på idrotten idag, sån riktig förkylningssmärta i bröstet när jag jobbade. vi spelade förresten fotboll, åh det är ju så kul.

ikväll var vi ute och åt, familjen och johan, tapas på kattesund, riiktigt gott. när vi kom hem la jag och johan oss och tittade på "P.S. I love you", bra men OJ så sorglig. jag säger alltid att jag inte är någon gråtare, men jag tror bestämt jag blivit lite av en sådan. det är inget jag gillar, gråta är inte min favoritsyssla, men det var en sorglig film iallafall. mycket. nu ska jag ta nässpray, borsta tänderna och sen hoppas jag att jag får med mig johan i säng, han verkar hellre vilja titta på terminator 2.. förövrigt mår han BETYDLIGT bättre, han har mobbat mig hela dagen, då är han definitivt på bättringsvägen :( fast jag älskar honom ändå. no matter what.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0