lumparliv

heeeelt slut i kroppen. jag förträngde faktumet att jag inte tränat på två månader och körde för fullt på brottningen vilket ändå brukar vara jobbigt första gången även om man är i form, fy fan säger jag bara. ingen bra idé, och imorgon kommer jag ångra det som saaatan. men fan vad kul det var, så jävla härligt att träna igen och känna mattheten i kroppen nu efteråt. nu blir det dusch och sen sängen och sova lääänge, för imorgon är det sovmorgon till tolv, BANGAR INTE!

lumparliv är bara från johans ryck igår, fråga mig inte om det. han sjöng på den och sen "vem har sett fantomen utan kläder" och skrattade mycket åt sig själv efteråt. förstår mig inte på den killen alltså, men underbar är han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0