remember when we held on in the rain

didn't we almost have it all med timo räisänen kan vara världens finaste låt. tack julia för att du skrev om den på bilddagboken så jag kom ihåg den igen. underbar. originalet är med whitney houston men den är för smörig för min smak.

hemma efter en mysig kväll med rebecca, linus och johanna. vi hade myyyycket att ta igen, räknade efter och linus och rebecca (om man inte räknar med fikan med linus i måndags) har jag inte träffat sen någon vecka innan jag blev tillsammans med johan, och johanna kom jag inte ens ihåg när jag träffade henne sist. visst att man stöter på varandra på bussen och så men det är ändå inte samma sak. men det var kul med en liten get together, och linus verkade nöjd och glad med sitt 18-årsfirande.

sen har båda johans syskon lagt till mig på facebook idag, gulligt tycker jag! jag blev glad iallafall.

nu känner jag att om jag skriver mer blir det deppigt, jag är alldeles för trött för detta, så det får nog räcka nu. imorgon blir det burlöv med mamma, sen engelskaplugg med min egna lilla favoritamanda :)

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Du är absolut min favoritperson Tilda och då räknar jag faktiskt med alla jag känner :)<3

2009-01-18 @ 11:31:35
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: Beccs

Lägg in bilderna från igår!!!!11111ett

2009-01-18 @ 15:29:38
URL: http://blondinbeccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0