they were shining there for you and me

jag känner för att träna. sådär kopiöst mycket, så man blir helt slut i kroppen. eller alltså, egentligen känner jag för känslan efter träningen. fast det var så längesen jag tränade nu, börjar ju tyna bort. jag känner för en sak till, det är att vara smal, brun och snygg. det hade varit härligt.

idag blev det nya schemat officiellt, härligt! inga ändringar för min del. en lugn dag med en lång lång håla under svenskan då cecilia var på läkarbesök. den spenderades med amanda inessa och sally i biblan, lite plugg och mycket prat, såklart. dessutom har jag tänkt att det var onsdag hela dagen idag av någon konstig anledning, men det är det ju inte. attans. dessvärre är det onsdag imorgon, tvivlar starkt på att hon har rättat klart psykologiproven dock, men ändå. undrar vad vi ska göra, sista lektionen. betygsprat? vore ändå spännande. på torsdag får jag kemi och fysik-betygen, DET är spännande. eller, kemin vet jag i princip men fysiken. fast jag får nog rätt säkert vg om jag inte har en himla massa tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0