to be your own best friend

jag sitter hos världens sötaste amanda, hon är duktig och pluggar matte och jag har gjort lite engelska, det är bra :) imorgon börjar nya schemat, underbart skönt att det är måndag, tio till kvart i tre känns inte helt fel. tisdagarna och torsdagarna är förstås värre, men de förtränger jag tills vidare. dessutom känns de nya halvklassgrupperna inte så kul, fast det blir också bra sen förhoppningsvis, kommer dock sakna att ha lektioner med jagge.

satte uppe länge igår med johan, välbehövligt men lite väl sent, så i morse när mamma väckte mig vid tio var jag helt förstörd av trötthet. vi kom iväg till burlöv iallafall, köpte en klänning för marias presentkort (TACK :D) och en del av presenten till johan :) blir förhoppningsvis rätt så bra iallafall, jag och presenter är ingen bra match men denna gången har jag överträffat mig själv idémässigt iallafall, så får vi väl se hur resultatet blir.

nu ska vi plugga lite till, och fortsätta prata oavbrutet, sen titta på film antagligen. ikväll ska jag lägga in bilder från firandet igår beccsan, lovar! :) i natt kommer pappa hem, skönt.

Kommentarer
Postat av: maliin

det jag fick av dig i julklapp var ju överförväntan så du har faktiskt blivit bättre på presentfixandet tkr jag :D

2009-01-18 @ 17:31:01
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0