and the sky is the same as your own, do you think of me?

har precis läst ett sånt där superinlägg, ett sånt som verkligen berör en även om man inte har en aning om vad det handlar om ens.

dagen började med matte, ehl (iv-valen tar knäcken på mig) och kör. amanda fyller år idag, och för att fira det och att svenskan var inställd tog en tredjedel av nv2d en fika på espresso house. mycket trevligt och fiffig som jag är tog jag till och med med kameran till skolan, så lite senare kommer bilder, batteriet dog innan precis som ipoden, sorgligt.

men iallafall: grattis amanda, olle, jens & daniel =)

om ni har tur (eller otur) kanske jag skriver mer ikväll, eller kanske lägger in bilder iallafall, men nu behöver jag verkligen läsa min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0