varför väntar du här på ingen?

snorig som attans, och två nya tröjor idag minsann. en polo-tröja, vit med ljusgrön/blåa ränder (jag vet), och ett grått linne med vitt underlinne. två för 99 och jag behövde ett grått linne så varför inte tänkte jag!:) dessutom lyckades jag få till mascaran jag fick i julklapp riktigt bra idag vilket är skönt, har bara provat den en gång innan och då blev det riktigt klumpigt och äckligt, så hade inga förväntningar nu inför andra gången, men det var toppen att den funkade annars hade jag behövt köpa en ny.

johan köpte wow-expansionen, suck, han är en riktig tönt min lilla älskling :) nu sitter vi hela familjen plus johan och tittar på harry potter och de vises sten efter att ha gjort ett riktigt städryck inför kvällen. mysigt som attans, och jag skriver på ellens dator, splitt ny och faktiskt riktigt behaglig :) exakt samma design som min fast mörkare, och dessutom förmodligen rätt mycket nyare programvaror och så men dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0