walking out of your dream

jag sitter och pratar med johan och lyssnar på sophie zelmani. tog upp lyssnandet igen igårkväll, av någon anledning hängde inte de få låtarna jag hade med från förra datorn, men nu när jag har spotify kan jag lyssna på precis vad jag vill, när jag vill, underbart (tack min söta amanda). hon är bra mysig, man blir helt avslappnad.

har känt mig helt tom idag. jag vet inte, i morse var jag irriterad för att lärarfrånvaron inte kom upp på fronter, och det hängde på något vis i hela dagen. på biologin fick jag vg+, det absolut drygaste betyget jag vet, inte dåligt men ändå så störigt. engelskan var kul, vi spelade spel och sen gjorde vi särkonstiga ordövningar sen slutade vi. eftersom jag räknade ikapp matten igår var också den helt okej, ångesten kom inte krypande som den brukar göra när man inte förstår något, vilket nog tydde på att jag faktiskt fattade det mesta idag! psykologin var inställd, så efter en fika i kafeterian med jonas amanda sally och birger gick jag en runda i lund innan jag åkte hem. nu väntar jag på att malin ska höra av sig och sen träffa henne en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0