yes I'm gonna be a star

jag: idag när jag övningskörde stötte jag på kor som skulle över vägen så jag fick vänta jättelänge :(
johan: hahahaha alltså du bor ju mer på landet än jag gör!
jag: det gör jag dock inte! bara för att det inte bor lika många kor hos dig.
johan: ja men hur mycket på landet man bor räknas i mängden kor, det vet väl alla!

suck :)
idag sov jag lääänge, vaknade vid elva efter elva timmars sömn, riktigt skönt. läste lite, sen övningskörde jag igen, sen åkte jag till lund och shoppade lite, ett par svarta leggings, en svart lång tjocktröja/klänning och en lila polo, allt från gina. kvart över tre kom simon och så köpte vi present till fille, jävlar vad dyrt det var, hoppas VERKLIGEN han blir nöjd! sen mötte vi upp maria och simon gick och skulle möta fillerill, och jag och maria gick och fikade :) mysigt, det var längesen. ikväll blir det träning, brottning igen, fy katten om jag får sån träningsvärk som sist ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0