you know I had to go

sov till halv tio, åt frukost, läste någon timme, körde till dalby och satte in min lön från posten på banken (4170.56, bangar INTE), sen körde pappa till lund och sen fick jag öva på att fickparkera, sen körde jag till sandby och handlade och tillslut körde jag hem. faktiskt riktigt kul, fast lite läskigt att köra i 90 på en sån smal väg som den mellan sandby och lund. men det gick ju bra trots allt =)

drömde massa konstiga saker i natt. tre gånger drömde jag att johan lämnade mig på olika sätt, en gång blev jag tillsammans med birger fast då sa johan efteråt att han bara ville att vi skulle vänta att ses tre månader. iallafall var jag hyfsat stressad när jag tvärvaknade mitt i natten. när jag somnade om igen drömde jag att jag skulle köra bil fast från passagerarsätet, och så var den sexväxlad men hade inget friläge. efter ett tag kom vi fram till en asfalterad staketinhängnad där mormors häst hade blivit avlivad, sen var där en liten paradisglänta längst ner.

ikväll måste jag packa, något jag skjutit framför mig, som vanligt. men det ska nog gå bra :)

Kommentarer
Postat av: malin

varför fick du sååå mycket och jag bara 3330kr typ :O?

2009-01-29 @ 22:13:09
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0