jag vill vara lite mer för dig i natt

så var denna veckan också slut, eller det känns så iallafall, trots att jag vet att det bara är lördag så känns det verkligen som söndag. hade middag här hemma igår för att fira att jag fyller 18 om en dryg vecka, var jättetrevligt trots regnet som drabbade oss efter ett tag. de sista åkte hem vid halv ett, då kom mamma och pappa hem från lund där de varit på middag. mamma öppnade en flaska vin sen satt hon jag pappa och johan och pratade och lyssnade på gamla låtar till tre, mysigt.

idag är vi trötta, det blir en slapp dag med bok, tv, överbliven kladdkaka och mys i soffan. ikväll är det på det igen, 18årsfest för simon står på schemat! imorgon - harry potter och halvblodsprinsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0