not just anybody

jag hade en jättebra 18-årsdag igår, tack alla som uppmärksammade att jag fyllde år :) idag har jag mest legat och slappat i solen, eller ja, varannan minut i sol och varannan i moln. imorgon skulle det enligt sydsvenskan bli en hel sol utan moln så förhoppningsvis blir det stranden för familjen claeson rosling! ellen åkte förresten till jönköping i morse, skönt fast lite konstigt känns det, en månad tills jag får träffa henne nästa gång. ikväll ska jag träna min första och sista träning på en evighet, på torsdag åker nämligen jag och johan till dalarna och stannar där i tre veckor innan vi åker till stockholm och ser coldplay en helg. först efter det kommer jag hem igen, vilket känns lite konstigt - jag har aldrig varit borta så länge från familjen innan. det ska nog gå bra, jag trivs som fisken i vattnet i dalarna och i johans familj, hoppas inte de har drabbats av mygginvasionen bara. hade varit lite jobbigt, myggor är inte mina favoriter trots att jag verkar vara deras.

har ett litet problem. skulle behöva få kontakt med maria hedelin. då fronter ska läggas ner/har lagts ner kan jag inte kontakta dig där, och jag vet ju att du läser min blogg så därför hoppas jag att du inte tagit en sommarpaus och läser även detta inlägg!
maila mig så fort du ser detta på [email protected]
tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0