what a feeling

det var längesen jag skrev tror jag. sen min och johans 11-månadersdag, och det var ju förra tisdagen. jaha, vad har hänt sen dess. johan kom hit i fredags, då var vi på nova med birger och min lillasyster, köpte present till inessa och två tröjor till mig och ellen. hittade världens finaste tröja också, på rea, men givetvis fanns den inte i min storlek i någon färg. har iallafall önskat mig den i födelsedagspresent av jättemånga, så kanske någon lyckas hitta den någonstans :) i lördags var det inessas 17årsfest, vi var först hos sally och åt asiatisk mat och förfestade, riktigt gott. väl på festen var det trevligt, men vi åkte hem rätt tidigt pga bussar, skånetrafiken i mitt hjärta.

igår var vi på konfirmation på limhamn, hos min syssling. alltid kul att träffa släkten. idag låg vi kvar i sängen länge och jag hade iallafall planerat att göra ingenting hela dagen. kanske koka lite vinbärssaft om vi får feeling.

jaha, nu kom jag iallafall på varför jag inte har bloggat, har ju inget spännande att skriva! :) denna veckan blir det körlektion tisdag, barnvakt onsdag, riskettan torsdag, party fredag lördag, harry potter på söndag och på måndag åker vi till skanör. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0