catching teardrops in my hand

det underbara vädret håller i sig, i morse vid halv nio när jag tittade på termometern visade den 29 grader i solen. helt sjukt, undrar då hur varmt det var senare under dagen. vi hade bara matte som sagt, fick gjort en uppgift på hela lektionen, rätt bra jobbat ändå. på ehl fyllde vi i två utvärderingar sen var det lunch, pyttipanna, förstår inte hur amanda inte kan gilla pytt, det är i princip den godaste skolmaten som finns.

när vi hade ätit klart bytte vi om till bikini och gick ut och la oss i botan och pluggade fysik. eller ja, pluggade lite iallafall, och gjorde akrobatiska konster och solade. vid tvåtiden gick vi och handlade glass, då ringde johan och berättade att han klarat uppkörningen idag, du är så duktig älskling, grattis :D vid tjugo över fyra satte jag mig på bussen hem, svettig och hungrig, men träffade både oliver och christian så hade sällskap hela vägen. tror faktiskt till och med att jag fått färg på benen idag. bättrat på det röda på axlarna och i ansiktet också lite grann, men var noga med solkrämen idag så det är nog inte så farligt.

ikväll ska vi grilla hamburgare och njuta av det sista fina vädret, ska tydligen bli sämre och kallare nu resten av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0