go to bed world, sleep in peace

trööött som ett djur är jag efter dagen, biologi - mvg minus på arbetet och mvg i slutbetyg, fysik - vg på provet, i matsalen kastade vi vatten på varandra (jag och biggie), sen sista idrottslektionen i heeela livet - balett. efter skolan åkte jag och pappa till trafikpedagogerna och skrev in mig. körkortet kommer vara klart i slutet av september, pga att de inte hade någon ledig halka förrän då. trist.

nu är jag hemom, sitter och tar igen mig och laddar för möte angående sommarjobbet som börjar om en halvtimme. efter mötet blir det elisabeths student med maria, förhoppningsvis blir det kul. var på marias student igår, min lilla maria! det känns helt galet när ens "jämnåriga", eller ja, de som bara är ett år äldre, tar studenten. så stora de är. så stora vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0