I lie awake all night

jag fick mvg i idrottsskador och massage och matte c, woho! en chill dag, zonterapi och betygssamtal på massagen, tvärgruppsredovisningar på biologin, prov på fysiken (gick faktiskt rätt så bra!) och räkna på matten, blev klar med allt så sista halvtimmen satt jag och ritade blommor i eriks bok, mycket lärorikt!

följde med erik ner till spyken södra och fotolabbet i väntan på bussen, fast stod utanför för jag vågade inte gå in. tittade i hans fotokompendie, så fint! jag vill också kunna fota fint. ikväll är det match mot hallands nation, känner mig lite sådär halvpepp. och hungrig, men det ska vi snart råda bot på!

vädret suger förresten för tillfället. ökar inte peppen på match precis. jaja, nu blir det bombaycurry, MUMS! imorgon ska jag på årets första student, kusin malte är offret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0