just say you'll wait

maltes student igår var jättekul. kände mig riktigt peppad inför min egen student om ett år, blev helt sentimental när han kom springande på skolgården. i morse när jag gick från bussen till skolan var jag på riktigt dåligt humör. trött och helt likgiltig. när jag närmade mig spyken hörde jag något dunkande genom den höga musiken i mina hörlurar. tog av dem och lyssnade, mycket riktigt var det party på skolgården och senare i vårt biologiklassrum - treornas efterfest efter balen. så galet fina och lyckliga. kunde inte låta bli att le trots mitt dåliga humör.

humöret kom tillbaka på vägen hem, vet inte varifrån. fick mvg i idrott och pedra sa att hon tyckte jag blivit mycket mer positiv sen vi började ettan. undrar vad hon menade med det egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0