maybe we are the damaged ones

barnen var lugna och sköna idag, det gillar vi. var bara 24 stycken också, kanske berodde lite på det. och lite på det fina vädret kanske. helt underbart varmt och skönt idag, och soligt. efter jobbet åkte jag och maria till nova, köpte två linnen och en randig tröja, riktigt nöjd! köpte dessutom lite grejer jag behövde till peace and love, alkogel och annat sånt. efter nova åkte vi tillbaks till hällestad och tittade på j-lagets match med barnen, mysigt faktiskt. var dock ett jävla vidrigt lag de mötte, gav sig på mig och maria när vi gick förbi, jag blir så jävla lack.

ikväll tänkte jag packa, men får se hur det blir. kanske gör det imorgon istället. eller på onsdag.. suck, jag hatar att packa. det löser sig, jag har en packlista. den räddar mig, helt säkert. imorgon är det jobb igen, sen träffa beccsan och träna på kvällen. och kanske packa. vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0