mun emot mun och klappande bröst

jag är nog världens lyckligaste. kom att tänka på det igårkväll när vi pratade om johan, han är verkligen sötast och underbarast i hela världen. jag längtar till på lördag.

idag hade jag två lektioner, ensemble och kemi. fick reda på att jag låg på mvg i kemi, härligt, och fick mvg i både ensemble och gemu, trots att jag inte fick särskilt bra resultat på provet, 12/20 på gehöret och 47.5/70 på teorin. suck. jaja, skönt med två mvgn iallafall!

vid elva kom maria och aleks in, aleks var pepppeppepppepp inför sin student och stack iväg med sina klasskamrater medan jag och maria gick på stan och köpte presenter och annat. mycket mysig dag måste jag säga :* ikväll blir det runt på olika studenter, calles annas och sist aleks. hoppas jag lyckas ordna skjuts bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0